Strikkia logo
Strikkia logo

Alle artikler

Frakt og levering

Om du har spørsmål om pakken din og levering finner du svarene her

Hvor lang er leveringstiden hos Strikkia?

Normal leveringstid fra vårt lager er estimert til å være 2-4 arbeidsdager. Det er viktig å merke seg at i perioder med større kampanjer, ulike partinumre, eller eventuelle avvik i varebeholdningen, kan det oppstå forsinkelser i leveringen.

Har dere gratis frakt?

Beklager, vi har ikke gratis frakt. En av våre største kostnader er nettopp frakt, og vi kan derfor ikke gi gratis frakt.

Tilbyr dere hjemlevering?

Pakken din kan oppgraderes til hjemlevering i appen til PostNord etter at pakken din er sendt. Dette gjør du enkelt i appen på telefonen din. Vi har ikke "Hjemlevering" eller "På døren levering" som fraktalternativ i kassen.

Hvordan blir pakkene levert?

Alle pakker blir levert til "Post i butikk" eller pakkeboks.

Når vil jeg motta sporingsnummeret mitt?

Så snart bestillingen din er pakket på vårt lager, vil du motta en leveringsbekreftelse som inkluderer sporingsnummeret ditt. PS: Husk at denne av og til går i søppelepost/spamfilteret, spesielt gjelder det for de som har en hotmail adresse.

Hvor leverer dere?

Vi leverer til alle deler av Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken min?

Hvis du ikke henter pakken din, vil det bli pålagt et gebyr på 300-450 kr per forsendelse. Dette gebyret dekker våre kostnader knyttet til pakking, frakt, returporto og administrasjon.

Det er noe feil med leveransen min, hva gjør jeg?

Selv om vi streber etter feilfrihet, kan det forekomme feil i forbindelse med pakkingen av varene dine, da pakkingen skjer manuelt. Hvis du oppdager at varene du mottar ikke samsvarer med din bestilling, ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservic

Endre leveringsadresse

Ønsker du at noen andre skal få pakken? For eksempel at noen andre skal strikke for deg? Du kan da sende inn info om dette i skjemaet under. PS: Husk at vi må ha følgende:. - Navn- Adresse- Post og postnummer- Epost (om ikke bruker vi din epost)- Mob

Kan jeg hente bestillingen min på lageret deres?

Beklager, det er ikke mulig å hente bestillingen din på lageret vårt. Det er heller ikke mulig å komme innom for å returnere, eller se på / bytte varer.

Hvordan spore pakken

Så snart pakken din er pakket får du automatisk en epost med sporingsinformasjon, PS Husk å sjekke søppelepost / spam, noen gang kan denne eposten forsvinne dit dessverre.