Strikkia logo
Strikkia logo

Alle artikler

Frakt og levering

Om du har spørsmål om pakken din og levering finner du svarene her

Hvor lang er leveringstiden hos Strikkia?

Normal leveringstid fra vårt lager er estimert til å være 2-4 arbeidsdager. Det er viktig å merke seg at i perioder med større kampanjer, ulike partinumre, eller eventuelle avvik i varebeholdningen, kan det oppstå forsinkelser i leveringen.

Har dere gratis frakt?

Beklager, vi har ikke gratis frakt. En av våre største kostnader er nettopp frakt, og vi kan derfor ikke gi gratis frakt.

Hva koster frakten?

Frakten koster 79 kr, eller den til enhver gjeldende pris som står i kassen.

Tilbyr dere hjemlevering?

Pakken din kan oppgraderes til hjemlevering i appen til PostNord etter at pakken din er sendt. Dette gjør du enkelt i appen på telefonen din. Vi har ikke "Hjemlevering" eller "På døren levering" som fraktalternativ i kassen.

Hvordan blir pakkene levert?

Alle pakker blir levert til "Post i butikk" eller pakkeboks.

Når vil jeg motta sporingsnummeret mitt?

Så snart bestillingen din er pakket på vårt lager, vil du motta en leveringsbekreftelse som inkluderer sporingsnummeret ditt. PS: Husk at denne av og til går i søppelepost/spamfilteret, spesielt gjelder det for de som har en hotmail adresse.

Hvor leverer dere?

Vi leverer til alle deler av Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken min?

Hvis du ikke henter pakken din, vil det bli pålagt et gebyr på 300-450 kr per forsendelse. Dette gebyret dekker våre kostnader knyttet til pakking, frakt, returporto og administrasjon.

Hvordan endrer jeg leveringsadresse?

Ønsker du at noen andre skal få pakken? For eksempel at noen andre skal strikke for deg? Du kan da sende inn info om dette i skjemaet under. PS: Husk at vi må ha følgende:. - Navn- Adresse- Post og postnummer- Epost (om ikke bruker vi din epost)- Mob

Kan jeg hente bestillingen min på lageret deres?

Beklager, det er ikke mulig å hente bestillingen din på lageret vårt. Det er heller ikke mulig å komme innom for å returnere, eller se på / bytte varer.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Så snart pakken din er pakket får du automatisk en epost med sporingsinformasjon, PS Husk å sjekke søppelepost / spam, noen gang kan denne eposten forsvinne dit dessverre.

Hva gjør jeg hvis pakken min er på avveie?

Dersom du mistenker at pakken din er kommet på avveie, ber vi deg kontakte kundeservice så snart som mulig. Vi vil gjøre vårt beste for å spore pakken og sørge for at du får den hjelpen du trenger.