Strikkia logo
Strikkia logo

Alle artikler

Retur, bytte og reklamasjon

Her finner du alt du trenger å vite om retur og bytte av varer hos oss.

Kan jeg angre min bestilling?

Når du handler hos Strikkia har du 14 dagers returrett / åpent kjøp dersom magebåndet/produktesken er i uåpnet original innpakning, ikke skadet eller har lukt som for eksempel røyk, mat eller lignende. Du kan fylle ut et angrefristskjema, eller bare

Hvordan returnerer jeg en forsendelse?

Du lager returetikett her > Lag returetikett til StrikkiaPakken vil da gå direkte til lageret vårt, og den blir sporbar. Dette er den raskeste og beste måten å gjøre en retur til oss.Alternativt kan pakken sendes til denne adressen med Posten, du kan

Hvordan bytter jeg varer?

Hvis du ønsker å bytte en eller flere varer, ber vi deg om å legge inn en ny bestilling for de produktene du ønsker å bytte til. Vennligst noter ned det nye ordrenummeret og inkluder det sammen med returen for å få refundert fraktkostnadene for den n

Når får jeg penger tilbake etter retur?

Når vi har mottatt informasjon om din retur så vil vi behandle den så snart pakken har ankommet vårt lager. Refusjonen vil bli utbetalt til din konto innen 4-5 virkedager etter mottak. Dersom du har benyttet faktura som betalingsmåte, vil fakturaen b

Det er noe feil med leveransen min, hva gjør jeg?

Selv om vi streber etter feilfrihet, kan det forekomme feil i forbindelse med pakkingen av varene dine, da pakkingen skjer manuelt. Hvis du oppdager at varene du mottar ikke samsvarer med din bestilling, ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservic

Hva gjør jeg ved en reklamasjon?

Hvis du mottar en eller flere varer som er skadet eller defekte, ber vi deg kontakte vår kundeservice så snart som mulig. Legg gjerne ved bilder av skadene i meldingen, slik at vi kan vurdere situasjonen og gi deg den beste hjelpen videre.