Strikkia logo
Strikkia logo

Alle artikler

Bestilling og ordre

Om du har spørsmål før og etter du legger inn en bestilling kan du finne svarene du trenger her

Kan jeg endre, legge til eller fjerne varer på en ordre jeg har lagt inn?

Det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer i en allerede registrert bestilling. Imidlertid er det en mulighet for å kansellere bestillingen før den blir pakket og sendt fra vårt lager. Hvis du ønsker å kansellere ordren din, er det viktig å kontak

Hvordan kan jeg avbestille/kansellere en ordre jeg har lagt inn?

Kontakt oss så snart som mulig hvis du ønsker å avbestille en bestilling. Dessverre er det ikke mulig å avbestille en bestilling etter at den har blitt pakket og klargjort for forsendelse. Hvis bestillingen allerede er behandlet og pakket, kan du ben

Hvorfor har jeg ennå ikke mottatt en bekreftelse på min bestilling?

En ordrebekreftelse på din bestilling sendes automatisk til din e-postadresse så snart ordren din er lagt inn. Vennligst dobbeltsjekk mappen for søppelpost eller spam i din e-postkonto, da det kan hende at bekreftelsen har blitt plassert der ved en f

Kan dere sjekke om dere har et partinummer / lot nr på lager?

Send oss en melding så kan vi sjekke om vi fortsatt har partinummeret inne på lager. Vi kan likevel ikke garantere at du får partinummeret du ønsker, da vi selger ut de nøstene vi har fortløpende. I kommentarfeltet på betalingssiden kan du legge inn

Kan jeg bestille via epost eller telefon?

Vi kan dessverre ikke ta imot bestillinger via e-post eller telefon pga. manglende betalingsløsning, alle ordre må derfor legges inn i nettbutikken av kunden selv.

Jeg har lagt inn flere bestillinger, kan de sendes i samme pakke?

Kontakt vår kundeservice så raskt som mulig dersom du ønsker å få bestillingene sendt samlet i én pakke. Vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen, men vennligst merk at bestillinger behandles i rekkefølge. Vi kan derfor ikke garantere s

Hvorfor er varen i handlekurven utsolgt når jeg forsøker å fullføre kjøpet?

Beklager, men varene som er lagt i handlekurven blir ikke reservert og kan dessverre bli utsolgt i tidsrommet fra du la dem til i handlekurven til du går videre for å fullføre kjøpet.

Kan jeg bestille oppskrift uten garn?

Nei, beklager ingen strikkeoppskrifter selges løst uten medfølgende garnpakke. Våre oppskrifter er vanligvis inkludert som en del av våre garnpakker for å sikre en helhetlig strikkeopplevelse. Ved forsøk på å kjøpe kun strikkeoppskriften vil ordren b

Hvorfor blir ikke varen lagt i handlekurven?

Om en vare ikke legger seg i handlekurven når du prøver å bestille har vi for lite antall på lager. Et eksempel kan være en strikkepakke. Det ser ut som varen er på lager, men vi har for lite på lager i en av fargene. Om vi har kun 5 på lager, men du

Hvorfor får jeg ikke til å bestille?

Om du ikke får til å bestille hos oss ta gjerne et skjermbilde, eller ta bilde av skjermen med kameraet på telefonen din, og send oss dette så vi ser hva feilmelding du får. Oppgi også hva du prøver å kjøpe og eventuell størrelse. Du kan kontakte oss

Hvor finner jeg strikkeoppskriften min?

Du finner strikkeoppskriften din ved å logge inn på kontoen din, eller ved å sjekke ordrebekreftelsen din. Øverst i ordrebekreftelsen er det en link hvor det står "TRYKK HER for å laste ned oppskrift". Husk å sjekke søppel / spam epost foldere din, s

Kan jeg bytte garntype på en strikkepakke?

Dessverre er det ikke mulig å endre garntypen på en strikkepakke. Garnkvaliteten og oppskriften henger ofte sammen med leverandøren av strikkeoppskriften.

Når kommer utsolgte varer på lager igjen?

Kontakt via kontaktskjemaet nederst på siden om du lurer på dette. Stort sett kommer varer ganske fort på lager igjen, men ingen regel uten unntak. Lettlopi og Alafosslopi er det store leveringsproblemer på, og disse har vi oftest ikke noe informasjo